Hétfőn Pekingben tartották a China Media Group (CMG) kínai kalligráfiával foglalkozó tévéműsorának, a Kínai Kalligráfia Konferenciának a szemináriumát és második szezonjának indítóünnepségét.
Shen Haixiong, a CMG elnöke elnökölt a szemináriumon és Sun Xiaoyunnal, a Kínai Kalligráfusok Szövetségének elnökével közösen elindította a Kínai Kalligráfia Konferencia második évadát.
A szemináriumon a program első évadának innovatív tapasztalatairól, tartalmi kifejezéséről, terjesztési és társadalmi hatásáról folytattak véleménycserét, hogy útmutatást nyújtsanak a kalligráfia csendes és immateriális művészetének hozzáférhetőbbé tételéhez a nyilvánosság számára.

Az első évad hat epizódból áll. Neves kínai kalligráfusokat és tudósokat hívtak meg a kalligráfia népszerűsítésére a mű tartalmának, történelmi hátterének és művészetének megvitatásán keresztül.
A műsornak összesen 572 millió nézője volt, az újmédia-felhasználók aránya 16 százalékot tett ki. A 15 és 44 év közötti fiatalok aránya magas, 38 százalék volt.
2023. 07. 18.
(China Media Group)
(x)