Régen ez alvó vasút volt.
Markus Bangen, a Duisburger Hafen AG vezérigazgatója
Amikor először hallottuk, hogy valaki vonattal fog idejönni Kínából, annyit mondtam, hogy érdekes az ötlet, de megőrültek?
Az „őrült ötletet” mégis megpróbálták megvalósítani!
Az elmúlt 10 évben a Kína és Európa közötti tehervonat-forgalom mennyisége 206-szorosára nőtt, kereskedelmi csatornát nyitva több mint 50 ezer féle árucikknek.
A világban egyre növekvő protekcionizmus ellenére Kínában megjelent az első import tematikájú nemzeti szintű expó az Övezet és Út kezdeményezésre válaszul.
John Ross, brit gazdasági és üzletpolitikai szakember
Kína nagyon felelősségteljes ország. Az importkiállítások szervezésével Kína bizonyította érdeklődését a kétoldalú kereskedelem iránt.
Kína része a világ legnagyobb szabadkereskedelmi zónájának. A 15 RCEP-országnak különböző kereskedelmi szabványai vannak, így a tárgyalási folyamat során is óriási nehézségekkel néztek szembe. Azonban az Övezet és Út közös építésének szellemében mindig aktívan törekednek az együttműködések maximalizálására.
Ding Nan, kínai Vámügyi Főigazgatóság
Mindenki bízik a Kína által javasolt tervben.
Az elmúlt tíz évben Kína hogyan oldotta meg a szabályok okozta különbségek problémáját és hogyan könnyítette meg a világkereskedelem helyzetét?
Nézzék meg az Övezet és Út kezdeményezés előterjesztésének 10. évfordulója alkalmából készített A felvirágzáshoz vezető út 3. epizódját, amelynek címe: Átjáró a kereskedelmi összekapcsolhatóságba.
2023. október 16.
(China Media Group)
(x)